Mitas guldkorn

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Marita "Mita" - 13 mars 2010 22:57

vad glad jag blev att Anna Bergendahl vann.Hennes röst är underbar tycker jag och låten passade henne perfekt,fick faktiskt tårar i ögonen när hon sjöng andra gången.

Nu kan jag gå och lägga mig nöjd och glad.

  

 

<
flowers myspace orkut friendster comments

Av Marita "Mita" - 13 mars 2010 17:10

började blåsa på eftermiddan  så det blev minsann inte så skönt som jag hade tänkt mig. Det blåste från fel håll så vinden kom rakt in i vindskyddet. Men Peppes kompis kom förbi så dom lekte ett tag i snön. När dom hade gått hem så knallade vi in. Peppe kurade ihop sig på sängen i solen,där var det varmt och skön.

Gubben kom hem förut mätt och belåten,men känner jag honom rätt så går det nog lite till sen.

Det finns köttgryta kvar sen igår, behändigt och bra. Tänkte göra lite klyftpotatis till.

Nu laddar vi för festivalen,må bästa kvinna/man vinna. Det finns ju några godingar där, men i den stora finalen har vi nog ingen chans i alla fall tyvärr.

Men underhållning är det ju ialla fall tycker jag.

  

Glitter Text Maker

Av Marita "Mita" - 13 mars 2010 12:16

ja det dripp droppar så härligt i dag också. Vi har redan varit ute och suttit och njutit i vindskydddet. Peppe går runt och gräver stora hål i snöhögarna.Ibland så bär inte skaren då försvinner han ner i snön,men fort som attan kommer han upp igen och ruskar av sig.

Vi har varit till sonen Peter och pysslat om katterna eftrsom dom är uppe vid husvagnen med barnen.

På eftermiddan ska gubben iväg och äta pizza med fotbollsklubben på kvarterskrogen.

Själv ska jag fortsätta njuta ute i solen sen.

Måste bara lägga in en bild på Peppes mamma som fick valpar för ett par veckor sen. Man blir varm i hjärtat av att titta på den.

Finaste mamma Asla med ett av Peppes nya halvsyskon.

  

Ovido - Quiz & Flashcards