Mitas guldkorn

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Marita "Mita" - 11 mars 2010 21:38

idag kom elräkningen,nu är det dags att betala för den här vargavintern.  Gud vad jag hatar E.ON,s logga.

Efter magpärsen så har dagen rullat på.Gubben kom hem tidigare så vi for iväg och handlade,sen hjälptes vi åt med städningen.Skönt att ha det gjort.

Är rätt trött ikväll,helt slut  om jag ska vara ärlig.Sitter och tittar på Lyxfällan,sen blir det nog sängen tror jag.

Jag tog bort Famous matskål ikväll. Har inte kunnat gjort det tidigare,det låter väl fånigt tycker ni kanske.Har även burit ut hans biabädd i förrådet.

Jag har ju två saker av så mycket,det blir ju så när man haft två hundar i ett antal år.

Nehej,nu säger jag gonatt,och kryper ner och läser en stund.

 

<
flowers myspace orkut friendster comments

Av Marita "Mita" - 11 mars 2010 12:24

ja herregud sån magvärk jag hade,trodde jag skulle svimma ibland.

Jag har ju fickor på tarmen,och det kan komma såna här skov ibland,speciellt om inte magen har skött sig. Totalt bukras kan man säga,   Igår åt vi köttfärsrisotto med broccoli,majs och böner i. Kanske satte lite extra fart.

Nu har jag legat och vilat hos Peppe, det tyckte ju han var mysigt såklart,  

 



123Friendster.Com

Ovido - Quiz & Flashcards