Mitas guldkorn

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Marita "Mita" - 5 mars 2010 22:56

för Stefan och  Malin som fick lämna Lets Dance,riktigt ledsen var hon.

Tydligen så är Willy populärare hos svenska folket än Stefan. Jag gillar inte honom så värst.Visserligen är han duktig skådespelare,men det är nåt med honom,en konstig attityd tycker jag. Willy däremot tycker jag är en härlig prick, men han borde såklart åkt ur. Det är ju dansen nu som ska bedömas,annars blir det ju lite konstigt nu på slutet.Eller hur?

Ikväll har vi ätit lasagne,och om jag får säga det själv, så blev den supergod. Är fortfarande sååå mätt.   

Dags att ta ut Peppe på gonatt kissning. Blir kallt i natt också,redan 12 minus.

Skönt att krypa ner under duntäcket......

 





Av Marita "Mita" - 5 mars 2010 13:05

det droppar hela tiden från taket på södersidan. Jag blev tvungen att dra upp markisen,för tänk om ett stort snösjok skulle rasa ner och knäcka den.Det vore inte roligt.

Det är riktigt skönt i solen. Började skotta upp en plats i vindskyddet tidigare på förmiddagen.Men jisses så mycket snö det är där. Gubben får hjälpa till sen. Jag satt ett tag där och det värmde skönt. Peppe strosade runt ett tag och letade godis.Men sen tyckte han det var långtråkigt.Ingen höjdare för han att ligga i snön och frysa. Jag la ut en dyna åt honom men den nobbade han.

Jag gick in istället och bakade en sockerkaka,så nu luktar det underbart och ska smaka gott till kaffet sen.

Om jag ska vara noga så är det en tigerkaka.Man måste variera lite ibland.

Ha det fint,    

 

Glitter Graphics


Skapa flashcards