Mitas guldkorn

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Marita "Mita" - 4 mars 2010 21:53

Sveriges värsta bilförare. Har inte sett det förut, men slog på det ikväll efter Antikrundan. Herregud ska man skratta eller gråta, ja jag var ju tvungen att skratta för det var ju för tokigt ibland. Men jösses om det finns så dåliga bilförare,livsfarligt.

Inte kul att befinna sig på en Finlandsfärja nu när dom sitter fast i isen.

Att dom ger sig ut när till och med isbrytarna fastnar. Otroligt vilken vinter vi har.

Jag provade att ta kort på Svampen förut,den är ju belyst nu inför festivalen med olika  färger. Hade jag kunnat gå bra hade jag knatat iväg lite närmare.Nu stod jag på garage infarten och det blev lite långt ifrån.

Såg på nyheterna förut att våren är på gång nere i Skåne,lyckost er.

Här lär det dröja ett bra tag till känns det som,trots takdroppet idag,  

Nu säger jag natti för idag, läsning på gång... 

 

Free Orkut and My Space good night Graphics Glitters

Av Marita "Mita" - 4 mars 2010 16:58

det skulle ha varit riktigt skönt ute om det inte hade varit så kalla vindar idag. Snön droppar från taken och smälter på gatorna. Men gud, vallarna så  stora och breda på en del ställen att bilar knappt kan mötas på gator som normalt är breda. Det kommer att ta tid det här. Men det är härligt ändå att det börjar så sakteliga.

Vi var ju och handlade förut. Det fick bli Ica affären som ligger ganska nära och inte är så stor. Jag kan ju knappt gå ordentligt,fick ta mina stora vinterkängor för att det inte skulle klämma för mycket på foten.

Nu ska jag börja med pannkaks gräddningen.Min och hundarnas favorit. Märker ni att jag sa hundarnas. Det sitter i ryggmärgen att det ska vara två hundar,och det kommer att hänga med länge i vissa lägen.

Lite senare ska Peppe och jag gosa ihop oss på sängen och kolla på Antikrundan,sen tror jag det blir lite Svenska hjärtan också.

Ha det bäst,  

 

Glitter Graphics


Av Marita "Mita" - 4 mars 2010 09:46

nej vad segt det var idag. Men när man sätter sig vid datan då blir man seg efter ett tag. I alla fall på förmiddagen så här.

Solen försöker så gott den kan,en aning blekare än igår. Men den lyser in i skärmen lite snett så jag får kisa i alla fall.

Det är fullt ståhej nu i Örebro. Andra chansen har ju gubevars kommit till stan.

   

Det är mycket nu som man brukar säga. Fullt upp överallt med festival jippon från idag och fram till lördag. Till och med Svampen är "pimpad".  

Undrar om jag kan ta en bild på den ikväll när det är mörkt. För dom har satt ljussken på den i olika färger som lyser upp. Ja herregud jag säger då det.

Nu ska jag se om jag får på mig läderstövlarna och kan ta mig ut en stund med Peppe. Igår gick det inte. Det gjorde alldeles för ont.

Väntar på svar från röntgen,vad fasiken det kan vara för elände.  

 

Have a Good, Great Day Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Ovido - Quiz & Flashcards