Mitas guldkorn

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Marita "Mita" - 22 februari 2010 21:02

idag på eftermidagen så fick Famous somna in.Jag hoppades i det längsta att han skulle bli bättre.Det gick ju upp och ner.Men den jobbiga hostan och allt tjockt slem som inte ville ge sig trots penicillinet,gjorde att lungorna tog stryk.I samråd med veterinären så insåg jag att det var det enda rätta.Men gode gud så svårt,jag har ju varit med om det förr,men nu när man har levt med en hund i nästan fjorton år,så blir tomheten total.Att sitta där med den älskade hunden i famnen och se hur blicken blir tom och veta att nu är allting slut.Det går inte beskriva,och hur svårt det är att lämna honom där.

När vi kom hem ensamma, så gick Peppe runt oss och letade.Han har fortsatt se fundersam ut,vi har legat på sängen han och jag,och han har legat tätt intill mig.

Jag är så ledsen så det går inte att beskriva,det kommer att ta tid,men så är det ju.

  

Skapa flashcards