Mitas guldkorn

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Marita "Mita" - 20 februari 2010 22:43

det märks att jag inte har sovit bra på flera nätter nu.Men min favorit Darin, gick i alla fall vidare,det såg jag.

Jag var ute i trädgården förut och trampade upp gångarna till hundarna.Herregud vad snön har drivit ihop,hundarna försvinner nästan.

Snöplogen var här förut och nu är vallarna så stora och breda  att det går inte och mötas på gatan.

Tittar på Sweet home Alabama,men eftersom jag bara somnar hela tiden så är det väl lika bra att gå i säng. Famous kommer säkert att hosta under natten,men jag hoppas så att det ska bli bättre. Han har fått tillbaks aptiten och behöver verkligen äta upp sig,han har blivit så mager.

Det har slutat snöa, och det var väl inte för tidigt.

Natti och suss gott.....

 

Fantasy Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Av Marita "Mita" - 20 februari 2010 12:15

om man inte behöver.Har man hund så är det ju tvunget med ett par prommenader.Fast det är knappt att dom vill gå ut. Morgon prommisen tog jag bort till Statoil och köpte Aftonbladet och lite fikabröd.Sen var det nån dvd som gubben fundera på.Man fick köpa den med Aftonbladet för 10 kronor.

Peppe gick bakom mig hela vägen och tog skydd mot snön.

Jag satte honom precis vid ingången under taket i en ställning med vedklabbar.Hade precis gått in,då åker dörrarna upp igen,och där sitter han med vedklabbarna bakom sig mitt i dörröppningen. Han fick sitta där,det var inget folk så det gick fort.

Skönt att komma hem sen och fika. Famous låg redan på sängen med en filt över sig.Han har hostat mycket i natt,men inte spytt upp nåt slem. Jag ligger och lyssnar beredd att gå upp och hjälpa honom.Så det blir inte så helt med nattsömnen.

Idag blir det en sån där lugn dag som man gör absolut ingenting,förutom fikar,äter,ser på tv,bloggar och ligger och myser på sängen med vovvarna,  

 

Winter Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Ovido - Quiz & Flashcards