Mitas guldkorn

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Marita "Mita" - 16 februari 2010 22:51

ja men det var väl roligt att vi fick ett guld till,och jätteroligt för Ferry. Nu kan man lägga sig med flaggan i topp.

Jag hoppas Famous kan få en lugnare natt.

I morgon ska jag till sjukhuset och göra en bentäthetsmätning.Har man råkat ut för benbrott och är över 45 så får man göra det.

Natti nu och suss så gott....

 


Good Night Comments



Av Marita "Mita" - 16 februari 2010 15:31

igår sa jag att Famous var lite bättre, men det skulle jag väl aldrig ha gjort. Han har rosslat och hostat hela natten,och i morse var han bara ute och kissade,sen gick ha in och la sig igen. Ingen mat, ingen medicin. Han bara låg där och darrade och när jag tempade honom,så hade han 40,8 grader. Jag ringde till djurkliniken och fick komma.Så vi har varit där,och dom har vätskat upp honom och gett penicillin i flytande form. Nu ska jag ge honom penicillinet som pasta,får vi se hur det går.Veterinären jag har tyckte vi skulle försöka lite till.Blir han inte bättre så då finns det bara en sak att göra,och han ska inte behöva få lida i onödan.

Så jag går liksom i en dimma här,lite utanför mig själv känns det som.

Jag har pratat med svärdottern, och hon är i alla fall bättre,så det är ju skönt,och Amanda är glad att mamma är lite piggare.

free myspace comments

Ovido - Quiz & Flashcards