Mitas guldkorn

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Marita "Mita" - 15 februari 2010 22:22

ja straxt före lunch så kom sonen Peter med barnen,Amanda och Ida.Fia hade blivit sjuk inatt och fått åka in till sjukhuset helt hastigt.När hon kom hem frampå dan så behövde hon få sova i lugn och ro.

Nu hoppas vi hon kan få den hjälp hon behöver och må bättre.Vilket så väl behövs med två småbarn.

Amanda var lite fundersam, men vi satte på Piff och Puff och sen sov hon middag ett tag.Även Peter var trött och la sig på soffan och somnade. Sen när Amanda vaknade så var det full fart.Även Ida hade sovit och var pigg och glad. Framåt kvällen så åkte dom hem,Amanda längtade efter mamma.

  

Amanda tycker det är så roligt att hålla på med Ida

  

Men det behövs allt att pappa är med och styr upp lite emellanåt.

Nu är jag trött, så jag tänker gå och lägga mig.Jag kikar in till er i morgon.

 

Good Night and Sweet Dreams Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook

Av Marita "Mita" - 15 februari 2010 09:06

men tidigare i morse när jag gick en liten kiss sväng med Famous så var det alldeles vitt ute. Nu ligger det rimfrost så vackert på trädgrenarna.

Ja Famous har sovit bättre i natt,och kors i taket, han åt upp maten.

Nu ligger han och sussar på min säng, så jag ska ta ut Peppe på en långprommis.

Ny vecka, undrar vad den kommer att innehålla? Ingen vår i alla fall.Dom prata på radion om att tack vare att det är så mycket snö så kommer våren att bli sen,  

Nehej,dags att bylta på sig, vi hörs till fikat.....

 

Myspace Quotes

Ovido - Quiz & Flashcards