Mitas guldkorn

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Marita "Mita" - 5 februari 2010 23:18

ska försöka kravla mig i säng nu, därför säger jag....

 

Pyzam Glitter Text Maker 

  

Av Marita "Mita" - 5 februari 2010 16:33

bästa kvällen på veckan. Då ligger hela helgen framför. Bra på tv också, om man nu inte ska göra nånting annat förstås. Men det är skönt att slappa i soffan,äta gott och mysa. Somna en skvätt kanske,  

För min del blir det Let´s Dance

  

Gubben kikar nog emellan lite På spåret också.

Ha de gott.....

 

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

Av Marita "Mita" - 5 februari 2010 13:01

den var faktiskt framme lite förut,men nu är det mulet igen. Ja huvudsaken det inte snöar så är det helt ok i alla fall.

Vi var ute nån timme förut jag och vovvarna. Knäppte lite kort på allt det vita.Lyckades få med hundarna också på nåt kortdom gillar inte att pulsa i djupsnön.Kan förstå dom,herregud det går upp över knäna en bra bit på vissa ställen.

Härliga vinterbilder,det har vi sett mycket av nu, eller hur?

H

Här lite bilder på min goda latte och mackor som jag smällde i mig förut. 

Tulpanerna som börjar slå ut, förresten jag hörde talgoxen drilla så muntert förut när solen var framme. Fick lite vårvibbar då,     

  

Pyzam Glitter Text Maker 

Av Marita "Mita" - 5 februari 2010 09:23

sen helt plötsligt är den borta. Nu ser jag husen på gatan igen. Men tidigare i morse då var det mjölkvitt ute. Tror faktiskt det kan bli en rätt fin dag som omväxling.

Jag ska ta ut hundarna på en långprommis nu,dom har ju bara varit ute på kissrundan tidigare.Sen får vi se vad vi hittar på. Dagen ligger som ett oskrivet blad framför oss.

Ha de gott, vi hörs till kaffet....

 

Myspace Graphics

Ovido - Quiz & Flashcards