Mitas guldkorn

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Marita "Mita" - 31 januari 2010 22:29

men några rader blir det i alla fall. Det har ju varit full fart sen i fredags, så nu är man tämligen mör,och lär väl somna ovaggad.

Vid åtta tiden ikväll så åkte sonen med familj hem. Efter det var undanplockat så hamnade jag i soffan, och där har jag suttit och tittat på Och i taket lyser stjärnorna. En sån fin film,och sorglig, såklart att jag grät en skvätt.

Lite bilder på mina goa barnbarn innan jag släcker ner.Det har verkligen varit snoooza på dom i helgen.

 

Amanda ska göra som hundarna, leta godis i snön.

Snö på nosen får man då...

Ida växer och blir rundare och rundare,och goare...

Spagetti och köttfärssås på Bamse tallriken,det gillar Amanda...

Nallen Klara som hänger med Amanda överallt nästan.

Nej, nu ska jag lägga mig och få en behövlig "skönhetssömn" känner jag, skriver mer i morgon.

Natti,natti,,      

        

sweet dreams

Ovido - Quiz & Flashcards