Mitas guldkorn

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Marita "Mita" - 17 januari 2010 22:43

att när vi åkte hem förut så tog vi vägen förbi Ica Maxi stormarknad.Jag kilade in och köpte mig en ny lattevisp. Morgondagen är räddad,den går som ett spjut,  

  

 

Av Marita "Mita" - 17 januari 2010 22:22

skönt att sitta och slappa med levande ljus och en Wallander på tv,n

Tidigare så såg jag på I en annan del av Köping,tycker det är så fint och bra. Härliga personligheter.

Träffade Amanda och lilla Ida hemma hos gubbens brorsa förut dom kom också och fikade. Ida är bra från febern nu och var så glad.Skönt, man oroar sig alltid för småttingarna.

Nehej, nu blir det hundkissning sen läsa en stund innan sovdags.

Natti.....

 

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

Av Marita "Mita" - 17 januari 2010 13:10

ja motion fick vi förut när vi gick med hundarna nere vid Rynningehagarna.Det är till att pulsa i snö om man inte går på landsvägen.Men det kan komma nån enstaka bil fast dom kör väldigt sakta.Eller folk som prommenerar,och då  vill jag inte att hundarna ska springa fram och skrämma livet ur dom.Det finns ju dom som är hundrädda,spelar ingen roll att mina hundar är snälla som små lamm.Därför håller vi oss ute i terrängen så dom får springa fritt.

Idag blåser det lite mer,som tur är så är det milt,bara nollgradigt.

Hämtade ut mina två tröjor på vägen hem.

  

 Dom verkar ju ok,den ljusturkosa är lite lång bara,jag kan ha den som kort klänning,  

Min älskade lattevisp har gjort sitt,snyft.Den bara surrar lite ledset trots nya batterier. Nu måste jag ju köpa en ny.

Jag har en last till förutom att jag älskar godis.Jag är en lattefantast också.Minst två om dan måste jag ha.

Jag har provat med lite handgympa också.Fick med ett program jag ska göra efter.

Men det gick ju inget bra,herregud jag kan ju inte ens böja på hande.Det här kommer ta sin tid,med blod svett och tårar.Nu tog jag väl i kanske,fast det känns så just nu.

Nehej,nu till maten,idag blir det köttfärspizza.

Sen ska vi hem till gubbens brorsa och fika.

Sonen med familj kommer också. Ska bli roligt.  

  

En bild på min kära lattevisp,hoppas jag får tag i en ny,helst idag redan.

 

Ovido - Quiz & Flashcards