Mitas guldkorn

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Marita "Mita" - 16 januari 2010 22:50

jag blev så otroligt trött efter vi ätit förut och skulle se på tv. Under Stjörnorna på slottet så har jag sovit då och då.Sen fortsatte jag likadant under Brottskod försvunnen.Ja sen är det liksom kört,man blir inte människa,sitta där och hänga som en vissen tulpan.

Det blåser så det knakar i huset,kommer väl att fortsätta under natten. Nu blir det natti,natti för mig....

 

free myspace comments

Av Marita "Mita" - 16 januari 2010 17:48

det blev inget åka till Rynningeviken,vi hann inte med det innan det blev för mörkt. Istället gick jag en lång prommis med vovvarna.Sen när vi kom hem så la vi oss på sängen och myste,ja hundarna ligger kvar där än.

Jag har hållit på med min stora strykhög tidigare idag.Fattar inte,det måste vara nån jäkel som lägger dit en massa kläder,  

Snart dags att börja med maten,ikväll blir det tradarmacka.

Sen ska jag se på Stjärnorna på slottet.Det är Kjell Bergqvists tur i kväll. Ska bli kul att se,

   

Pyzam Glitter Text Maker 

Av Marita "Mita" - 16 januari 2010 12:43

och det skulle jag inte ha gjort.Nu blir det till att späka sig.Herregud, jag har gått upp lite över 3 kilo sen före jul.  

Beror säkert på att jag inte gått lika många prommenader som vanligt.Sen har det varit jul och mycket gottigt att äta.Jag älskar godis,det är min enda last, så det är ju tråkigt att behöva ta bort det.

Nu måste jag se över min livsstil,börja leva sunt.Hur det nu ska gå till.Min karaktär har aldrig varit särskilt stark.

I morse gick jag en långprommis med Peppe i snabb takt. Han tittade lite konstigt på mig,undrade väl vad som hänt med matte,  Genomsvettig när jag kom hem. Då var jag ute en halvtimme till och körde lite aktivering med hundarna.

Gubben åkte iväg och hämtade ut mitt paket från Halens.

När han kom hem så hade han köpt Aftonbladet och wienerbröd.Men inget till mig. För nu blir det så ett tag framöver,inget sånt där onyttigt,räcker med att jag smaskat i mig semlor i veckan,plus citronpajen.

Där satt jag och knaprade på en pepparkaka.

I eftermiddag får det bli en tur med hundarna nere vid Rynningeviken.Då blir det till att pulsa fram i snön,så alltid förbränner man väl några kalorier.

 

 

Pyzam Glitter Text Maker 

Ovido - Quiz & Flashcards