Mitas guldkorn

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Marita "Mita" - 15 januari 2010 22:15

bara vara och sitta och äta gott.Vi åt ugnsstekta revbensspjäll,smakade mumsigt,och går ju bra att äta med fingrarna,perfekt för mig som inte kan skära.

Vi var ju iväg förut med hundarna oj vad dom sprang och lekte.Till och med Famous gammelgubben rejsade loss.

Det började skymma på men snön gjorde att det blev så skimrande vackert.Synd att jag inte hade kameran med mig.

När vi åkte hem,så åkte vi förbi posten på affären. Jag hade fått sms att mitt paket med tröjorna från Halens hade kommit.Men det var värsta långa kön,så det var inte värt besväret att stå där och vänta.Sen hade jag för mycket kläder på mig,så det blev för svettigt.Tar det i morgon.

Nu är Lets Dance slut, och det blev Viktoria Svensson som åkte ur i kväll.Synd tycker jag,hon hade nog kunnat göra bra ifrån sig,tävlings inriktad som hon är.

  

 Nehej,nu ska jag släcka ner datorn,gör så förbaskat ont att skriva.Hoppas det är bättre i morgon.

 Tack för att ni peppar mig med goa kommentarer.

 

Good Night and Sweet Dreams Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook
 

Av Marita "Mita" - 15 januari 2010 15:22

den här fina Awarden som  Annsan delar med sig till sina bloggvänner.Jättefin är den,och ta gärna med den om ni vill och inte redan har den.

  


Av Marita "Mita" - 15 januari 2010 14:47

ja här sitter jag och tycker synd om mig själv,var ju iväg förut och fick gipset borttaget.Nu känner jag att vilket bra stöd det ändå var,trots klumpigheten.Det går ju inte att röra handen nånting knappt nu utan att det gör helsikes ont.Men ändå ska jag göra det så mycket det går.

Tre månader kan det ta innan det kommer kännas "bra".

Det var ett splittrat brott och det är sämre än om det går rakt av.

Bara att gilla läget,ha,ha,det gör jag inte just nu i alla fall.

Men om jag tänker på vilket helvete dom har i Haiti,så är det här bara en "piss i Nilen" .

Oroar mig för lilla Ida också som har haft 40-41 gr, feber i två dagar nu. Bvc tycker inte dom ska oroa sig, eftersom hon inte är så allmänpåverkad.Lätt för dom att säga,klart man oroar sig.Minns hur det var med Amanda som blev så sjuk för ett år sen med hög feber och feberkramp.

Annars är det gråväder och tämligen milt ute. Bara minus 3 grader, så idag gick jag utan mössa och det var ett tag sen.

Snart ska vi åka iväg med hundarna bort till  Rynningeviken så dom får springa av sig lite.    

 

Visit <a href=SweetComments.net" /> 

Skapa flashcards