Mitas guldkorn

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Marita "Mita" - 3 januari 2010 22:23

resan hem för dottern och sambon gick bra. Det hade varit en del olyckor efter vägen, och halkigt var det.Ja herregud vilka bilder man målar upp för sig.

Nu har jag suttit och tittat på Wallander,men jag måste erkänna att jag somnade till emellanåt.

Vad tycker ni förresten om vargjakten? Det är ju mycket delade meningar om den.Själv är jag lite kluven vad det gäller. Egentligen tycker jag vargen borde få vara.Det kan ju jag säga som bor så här och inte behöver konfronteras med den inpå stugknuten.Men vargen har alltid funnes, och gör egentligen ingen större skada.Så stor är inte vargstammen att den behöver skjutas av. Ja det är min åsikt i alla fall.

Nu är det dags att släcka ner för idag.

Natti,natti....

 

GlitterLive.com" src="http://i327.photobucket.com/albums/k456/glitl/sec/good-night/014.gif" border="0" alt="" />
Glitter Graphics - GlitterLive.com

Av Marita "Mita" - 3 januari 2010 13:39

Ja när man vänder ryggen till. Fast jag får nog erkänna att jag glömde bort lite också,  Jag skulle bara göra en annan sak emellan.Ja,ja, det var bara att torka av spisen.

Vi var ute med hundarna på förmiddan borta vid strandängarna så dom får springa lite. Men det är inte så lätt att springa i snön,och inte lätt att pulsa fram heller.Så motion får man.Benen är som spagetti när man kommer upp på vägen igen.

Gubben fick ta lite bilder med sin mobil.

               

  

Famous vill gärna pussas lite. Dom var ganska nöjda när vi åkte hem. Vem var inte det,det blåste iskalla vindar.

Nu står köttfärslimpan i ugnen,den är nog snart klar. Ska smaka gott.

Idag får jag gå och oroa mig för dottern och hennes sambo som är på väg hem från norrland. Men dom är inte hemma förräns ikväll nån gång, så det kommer kännas som en lång dag.

Nehej,dags att ta ut köttfärslimpan.

 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Ovido - Quiz & Flashcards