Mitas guldkorn

Alla inlägg under december 2009

Av Marita "Mita" - 6 december 2009 16:19

Ja äntligen kan man slå ner rumpan,ja just nu sitter jag förstås här vid datorn.Men Amanda är här så vi ska se på Piff o Puff,hon älskar dom, och skrattar så det kvillrar. Vi har fikat med tända ljus, och det är så roligt att få blåsa ut tändstickan tycker hon.

Det var meningen att mamma och pappa skulle gå på  O Helga natt konserten på stortorget, och både Amanda och Ida skulle vara här.

Men nu är Ida så förkyld med feber,så hon får vara hemma med pappa. Då fick mamma ta med sig mormor i stället.

Nu får Amanda full uppmärksamhet och det tycker hon säkert är roligt.

Vi har sluppit regn idag, det har till och med varit lite uppsprucket på himlen,skönt att slippa torka lortiga hundtassar.

Vi har ju haft kalas för Famous som fyller 13 år idag. Båda hundarna fick paket med smaskigt tuggben och bacongodis. Gissa om det var uppskattat    

Näpp, nu fortsätter vi med Piff o Puff.

See ya....

  Famous & Peppe  

Av Marita "Mita" - 5 december 2009 23:02

Ja nu är det bäst att släcka ner här, om jag ska orka börja läsa i nya boken. Fyrvaktaren av Camilla Läckberg, den har jag haft liggande ett tag,men nu äntligen är det dags för den.Jag har ju läst alla hennes böcker och tycker hon skriver jättebra.

Det har slutat regna,ho,ho, vad skönt. Revbensspjällen smakade kanongott förut, så nu står man sig till i morgon bitti.

Natti,natti......

 

Hot Comments 

Av Marita "Mita" - 5 december 2009 16:45

Jag har satt in revbensspäll i ugnen, och nu börjar det sprida sig en underbar aptitretande doft.  Mörkt är det, och regnet strilar fortfarande ner. Undrar om hundarna vill följa med ut,men det måste dom ju, det går ju inte att pinka inne.   

Sonen var här förut och hämtade sina saker,dom har pratat igenom allting fram och tillbaka.Har man två små barn så gäller det att inte ge upp för lätt.Usch vad jag lider med dom,men måtte det gå vägen nu.

Nu ska jag ta på mig regnkläderna och ge mig ut, så kan man förhoppningsvis koppla av lite sen.

See ya....

   


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards