Mitas guldkorn

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Marita "Mita" - 21 december 2009 21:44

Ja lite har jag gjort idag. Kokat knäck,det gick bra,fast jag fick ta sonen till hjälp med knäckformarna. Hade sån tur att han kom hem på lunchen,  Lite pysslande var det,men gick bra i alla fall.

Det svåraste var att klämma ur sirapen med en hand.Dom har ju gjort om sirapsflaskorna,så det är bara ett litet hål den ska rinna ut ur.  

Kallt har det varit, minus 15 grader,jag har svårt att få på mig jackan själv,så det är svårt att komma ut och greja med hundarna.

Till sist fick jag på mig gubbens stora jacka, så jag kunde gå ut i trädgården och gömma lite korv åt hundarna. Dom tycker det är så himla kul att leta,    

Jag kollade på Anna Anka förut,inte för att jag gillar henne,men jag kunde inte låta bli. Sen blev det Ernst, mycket gott han lagade till, blev riktigt sugen.

Nehej, nu ska jag inte skriva mer utan krypa ner i  varma sköna sängen och läsa en stund.

Natti och kram på er......

 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards