Mitas guldkorn

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Marita "Mita" - 16 december 2009 22:10

Ja fy vilken dag, började med att jag halkade omkull i morse när jag gick med hundarna.Det hade ju snöat en hel del och var nyplogat,med andra ord svinhalt. Jag gick jättesakta men ändå så innan jag visste ordet av, så låg jag där. Det var en riktig vurpa och jag slog i armen och handen. När jag tagit mig upp så kände jag att vänster arm var helt obrukbar.

Som tur var så hade jag inte gått så långt,så trots att jag var svimfärdig av smärta tog vi oss hem. Det blev färd till akuten och frakturmottagningen,där har jag tillbringat dagen.

Handleden är bruten, och trots att dom drog den så gott det gick i rätt läge, blev det inte bra. Så i morgon blir det operation.

Här sitter jag och tycker så synd om mig själv, helt handikappad,och jul snart med allt man borde och vill göra.

Men jag var inte ensam om att ha halkat idag. Det var överfullt på akuten och långa väntetider.

Så här sitter jag och knappar med en hand, men nu ska jag gå och lägga mig. Är jättetrött. Får väl se hur mycket bloggande det blir.

Jag slog även upp den gamla skadan i bäckenleden,så det är att kämpa på mot smärta och försöka komma igen.

Sköt om er,och ta det varligt med halkan.

Här kommer det att vara broddar på så fort det är minsta halkigt.

Kramiz!

 

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards