Mitas guldkorn

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Marita "Mita" - 9 december 2009 22:54

Hot Comments 
Tänker gå och lägga mig och fortsätta läsa i boken jag håller på med . "Fyrvaktaren", den är riktigt bra, så

Natti,natti....

Av Marita "Mita" - 9 december 2009 21:44

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com
Ja Amanda med familj tittade in mitt i köttpackningen. Amanda ville se på Piff o Puff.Jag har dom på dvd,och hon älskar att titta på dom. Sen hjälpte hon mig att gömma godis till hundarna,jättekul. Vi åt mat, sen somnade Ida ett tag, oj vad hon växer lilltösen. Amanda pussar och klappar på henne,men man får vara med lite där,för klapparna kan bli lite väl hårda ibland. När Ida skriker då är hon där och stoppar in nappen.  

Bonde söker fru har jag tittat på,sen blev det Pernillas jul.Det programmet har jag inte sett förut.Men det är ju så många matlagningsprogram att välja på.

 

 

Av Marita "Mita" - 9 december 2009 14:08

Jag fick hjälp med hundarna i morse,så jag kunde ta det lugnt ett tag.Efter kaffe och intag av värktabletter så åkte jag iväg ut till stora köpcentret och gick in på TOYS "R" US

Jisses vad mycket folk det var trots att det bara var en vanlig onsdag förmiddag.Fast det är klart,det är ju snart jul,så inte så konstigt kanske.

Hittade faktiskt det jag hade tänkt mig i stort sett,så jag var nöjd när jag åkte hem. Men känner jag mig själv rätt, så blir det säkert nåt klädplagg också till Amanda och Ida.

Men oj så trött och ont jag hade när jag kom hem.

Nu har det blivit mer kaffe och värktabletter,måste ladda för kvällen.Då ska vi hämta en köttlåda vi beställt.Så det blir att paketera kött sen ikväll.

See ya..... 

            

 

Av Marita "Mita" - 9 december 2009 09:06

Känns som jag snart är tillbaks på ruta ett,och det vore ju fasansfullt. Snart jul med allt vad det innebär,och inga julklappar köpta än. Men jag är en envis jäkel och kämpar på. Fast jag borde ju veta att lyssna på kroppens signaler.

Just nu sitter jag här och känner mig ganska deppig.

Så ursäkta om jag är gnällig,men det är sån jag känner mig nu.

Jag får återkomma lite senare.

See ya....

 

 


Good Morning Comments at <a href=CommentHaven.com" /> 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards